Er kan altijd iets mislopen, of dat nu bij de fabrikant, in ons magazijn, onderweg of tijdens de montage gebeurt. DWShop selecteert zorgvuldig haar partners, maar het kan voorkomen dat er een probleem opduikt. Dit is vervelend, maar belangrijker nog is dat wij er alles aan doen om het probleem zo snel en goed mogelijk op te lossen.
Hoe meer informatie u ons geeft bij uw aanvraag, hoe sneller wij dit kunnen aanpakken. Denk bijvoorbeeld aan een omruiling of het nasturen van een juist of ontbrekend onderdeel. Wij onderzoeken ook hoe de fout is ontstaan: is er iets gebeurd tijdens het transport, of ging er iets mis in ons magazijn?
Download hier het serviceformulier en volg deze stappen:
Zorg ervoor dat u de juiste contactgegevens invult, zodat wij u vlot kunnen helpen. Wij bevestigen steeds de ontvangst van uw serviceaanvraag.
Alle producten hebben standaard twee jaar fabrieksgarantie, tenzij anders vermeld bij het product. Bij problemen met een artikel kunt u het beste contact opnemen met DWShop. Onze medewerkers geven u graag toelichting over de snelste oplossing. Indien reparatie nodig is, zijn de kosten voor het opsturen van het artikel naar ons voor de klant. Reparatie- en retourkosten zijn voor onze rekening als het defect onder de garantie valt. Is reparatie niet mogelijk, dan wordt het artikel vervangen door een gelijkwaardig exemplaar.
Let op: De garantie vervalt bij opzettelijke schade of wanneer het product zich niet meer in de originele staat bevindt. Slijtage valt niet onder garantie.
Wij hechten veel belang aan een goede afhandeling van serviceaanvragen. Niet alleen om u een goed product en goede service te bieden, maar ook om onze diensten continu te verbeteren. Na elk probleem bekijken we hoe we soortgelijke situaties in de toekomst kunnen voorkomen.